26 paź 2014

Odblaski nie byle jakie

Dawno, a nawet bardzo dawno nie bawiłam się rękodziełem. A że powód do dłubania zawsze się znajdzie, więc zasiadłam i oto co wyczarowałam. Przypominam jednak, że ja bardzo użytkowy człowiek jestem, zatem te ozdoby nie tylko upiększają, ale i ...odblaskują ;-)
Dzieciaki w 'mojej' szkole ('mojej' z racji 'mojego' zasiadania w Prezydium Rady Rodziców) brały udział w konkursie "Magiczne drzewo". A że temat konkursu zobowiązuje to uznałam, że może warto do nagród dołączyć takie oto magiczne ... odblaski, tym bardziej, że aura zobowiązuje do zachowania szczególnej ostrożności.

Zdjęcie pierwsze najlepiej oddaje kolory.

A na tym pięknie widać ich użyteczność - odblask.

Tutaj mamy drugą stronę naszego odblasku.



A ta fotka nieco filtrem pociągnięta ;-)

Życzę ciekawych pomysłów na te długie jesienne wieczory.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz