22 paź 2014

Francuskie wydanie Burdy


Burda w wydaniu francuskim, to nie lada gratka dla pasjonata krawiecta, takiego jak ja. Ów egzemplarz trafił w moje ręce świeżutko po powrocie mojej córki z pięknej stolicy Francji.  Taki prezent, to ja rozumiem :-)
W polskim wydaniu ten egzemplarz nosi nazwę 'Szycie krok po proku". Piękne projekty, jak zresztą w wielu wydaniach Burdy. Zaskoczył mnie jednak fakt, że wydania różnią się szatą graficzną. Zawsze myślała, że wydania zagraniczne wyróżnia jedynie język, no i wkładka w której są artykuły i projekty polskich czytelników. A tu masz, każdy wydawca na określone państwo po swojemu wydaje. No i dobrze. 
Dla takiego samouka jak ja, to wielka frajda stać się posiadaczem zagranicznego wydania pisma. 
Podobno dostanę jeszcze naparstek z Madrytu :-)

Poniżej przedstawiam fotki Burdy i kilka projektów, do których na pewno przysiądę.








Polecam to wydanie, z racji pięknych klasycznych propozycji. A jak wiadomo, klasyka jest ponadczasowa.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz