3 lip 2014

Bluzka z baskinką + biżuteria


Tym razem bluzeczka z baskinką powstała na moje potrzeby. Żeby jednak nie było, że taka monotematyczna jestem, postanowiłam zrobić biżuterię, która byłaby niemal dedykowana do bluzki. Jaki efekt, oceńcie sami.
Od czasu do czasu lubię też pobawić się w jubilera. No bo jak nazwać osobę wyrabiającą biżuterię? Nie jest to może z wysokiej jakości materiałów, ale nie raz oko ucieszy. 
Tym razem postawiłam na masę perłową, którą dostałam w sklepie typu second hand. Za na prawdę marne pieniądze kupiłam jakiś czas temu dużo korali i bransoletek, których już nikt nie chciał. Nie chciał w postaci, jaka była oferowana, więc przygarnęłam i zrobiłam coś po swojemu. Rzadko noszę korale, ale za to nadrabiam kolczykami i bransoletkami. No i podziałałam. Myślę, że efekt końcowy jest całkiem ciekawy.
Polecam recykling biżuterii!


A oto bluzeczka w pełnej krasie z wykonanymi na jej potrzeby kolczykami i bransoletkami :










































Już kiedyś o tym pisałam, ale przypomnę, że manekin jest o 2 rozmiary mniejszy od bluzki. Niestety osoba sprzedająca zarzekała się, że manekin jest w rozmiarze jakiego oczekiwałam. Rzeczywistość jednak okazała się inna.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz