24 cze 2014

Sukienki z Burdy

Zupełnie niedawno zorientowałam się, że mnie tu już długo nie było. Co jednak wcale nie znaczy, że zarzuciłam moje szyciowe zmagania. Na dowód tego zamieszczam kreacje jakie powstały w tak zwanym między czasie.
 Tym razem postanowiłam powiększyć własną garderobę o kilka sukienek, których noszenie uważam za niezwykle praktyczne /o ile nie sprawimy sobie kreacji ultra slim/.

Dodam może tylko, że sukienki prezentowane są na manekinie o dwa rozmiary mniejszym, niżeli ich rozmiar, co wpływa na samą prezencję niezbyt korzystnie. Jak sprawię sobie profesjonalny manekin z regulacją, na pewno wypełnią się właściwe miejsca i sukienka będzie wyglądała efektowniej ;-)

A oto kilka propozycji, jakie powstały na bazie wykrojów z Burdy:













W następnym poście przedstawię etapy wszywania klinów do ostatniej sukienki. Zabieg wymaga cierpliwości i precyzji. Wysiłek się jednak bardzo opłaci, by uzyskać ładny efekt końcowy.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz