16 maj 2014

Bluzeczka w błękicie


Bluzeczka z baskinką, Atelier Young Lady
Można by zacząć przypuszczać, że już nic innego szyć nie dam rady. Ale to nie tak. Bluzeczka z baskinką jest idealnym rozwiązaniem dla małych i dużych, których figura posiada wydatniejszy brzuszek. Ten fason jest niezwykle użyteczny a przy tym  urokliwy.
Z racji, że moja modelka już dawno śni swoje przygody, zmuszona jestem przedstawić efekt moich starań, posługując się manekinem ,hand made'. Jak tylko uszyję spódniczkę lub spodnie do tej bluzeczki, to już modelkę zaangażuje w nieco korzystniejszych dla niej godzinach. 
Uszyłam jeszcze kilka kreacji dla siebie, których jeszcze nie pokazałam światu. Zmienię to w nieco późniejszym czasie. Fascynuje mnie dziecięce krawiectwo, i stąd zapewne moje większe zaangażowanie w tym temacie. 
Bluzeczka (rozm. 122), została uszyta z grubszej dzianiny i kwiecistej cienkiej bawełenki. Z racji, że bawełna nie jest elastyczna, rękawy i baskinkę szyłam 'ze skosu', co nadało jej nieco bardziej plastyczny charakter. 

A oto efekt moich ostatnich wyczynów krawieckich. 

Bluzeczka z baskinką, Atelier Young Lady










Tym razem postanowiłam w zapięciu zastosować gumeczkę, a płaski i maleńki guziczek wszyć od strony wewnętrznej bluzeczki. Zamierzam sprawdzić taka formę zapięcia, ponieważ moja pociecha ma długie włosy, które lubią zakręcać się wokół guziczków.

Zdjęcia swoich prac zamieszczam na stronie: AtelierYoungLady, która stanowi portfolio moich prac krawieckich. Zapraszam.


























2 komentarze:

  1. córce by się spodobała, muszę jej pokazać, a Tobie gratulacje udanego projektu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki za słowa uznania. Wielką frajdę sprawia mi szycie dla mojej pociechy. Szkoda tylko, że tak szybko rośnie. Pozdrawiam

      Usuń