29 kwi 2014

Zmiana pogody to niejednokrotnie też zmiana stylizacji


Jak to  w życiu bywa, nasze pomysły związane z ubiorem na daną okoliczność często weryfikuje pogoda. W planach był płaszczyk z wełenki, jednak ocieplenie klimatu wymusiło na mnie ekspresową zmianę okrycia wierzchniego.
Nie miałam zbyt wiele czasu na poszukiwanie tkaniny, więc sięgnęłam do zgromadzonych już zapasów mojej przepastnej szafy i wyciągnęłam bardzo efektowną tkaninkę. Szybka weryfikacja propozycji Burdy padła na fason płaszczyka komunijnego. Jest on prosty w szyciu a zarazem szykowny. Tempo szycia zaskoczyło mnie samą, co było dla mnie wtedy bardzo ważne, bo jeszcze inne kreacje czekały na wykończenie. Połączenie lżejszego płaszczyka z wcześniejszą bluzeczką i leginsami daje bardzo elegancki efekt. I o to chodziło, aby odejść od dziecinnych bufiastości w nieco "dorosłą" stylizację. Efekty przedstawiam na poniższych fotografiach, w okoliczności rodzinnej. Muszę przyznać, że połączenie teren zielony+dużo dzieci+karuzela mocno skróciły w tym dniu czas żywotności planowanego wizerunku. Wszyscy rodzice wiedzą co mam na myśli :-)
Nieco więcej zdjęć znajduje się na moim drugim Blogu: Atelier Young Lady


Płaszcz dziecięcy




























2 komentarze:

  1. Dzień dobry,

    reprezentuję stronę ZrobiszToSam.com, polski agregator blogów DIY i rękodzielniczych. Spodobał nam się Twój blog i dlatego chcielibyśmy zaprosić Cię do naszej społeczności bloggerów.

    Nasza strona oferuje Ci darmową promocję bloga oraz możliwość nawiązania kontaktów z ludźmi o podobnych zainteresowaniach.

    Po więcej szczegółów zapraszam na stronę:
    http://zrobisztosam.com

    Agregator działa na tym samym silniku co najlepszy polski agregator kulinarny "Mikser Kulinarny", ze ZrobiszToSam.com chcemy powtórzyć ten sukces :)

    Zapraszam i pozdrawiam!

    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za zaproszenie. Chętnie dołączę do szyciowej społeczności.

      Usuń