10 sty 2014

Moda retro przy tym to współczesność

Po tygodniu mozolenia się nad projektami, które trzeba wkrótce złożyć, zrobiłam wypad na miasto. Nawet nie miałam pojęcia, co uda mi się upolować.
No bo jak to inaczej nazwać? Kupić piękną stylową suknię i pasującą do niej perukę, i to w jednym sklepie, to więcej niż fart. Nie bardzo wiem co o mnie myślał Pan sprzedający, ale minę miał dość tajemniczą. Ale co tam. Moja córka pasjonuje się fotografią, więc co jakiś czas przynoszę do domu stylowe dodatki. No ale o czymś takim nawet nie śniłam.














Zdjęcia robiłam tym razem ja. Odsyłam Was  na stronę www.flickr.com/villusions po resztę fotek (za czas niedługi), i do obejrzenia pozostałych, już autorstwa córki.

Zapewne domyślacie się w jakimż to sklepie kupiłam. Dla nie wtajemniczonych, to był sklep typu "second hand".

Udanych łowów życzę :-)























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz