1 sty 2014

Bluzeczka z baskinką


Wpadła mi do rąk bardzo urokliwa dzianinka. Jak tylko ją zobaczyłam, wiedziałam, że bluzeczka z baskinką jest jej przeznaczeniem. Fason bluzeczki znalazłam w Burdzie 12/2013, jednak nieco go zmodyfikowałam, tak aby korzystnie wyglądał na panieneczce z wydatnym brzuszkiem. 







Pobawiłam się też przy kołnierzyku, ucinając do ramienia i robiąc wypustkę z cieniowanej lamówki. Lubię te półkołnierzyki. Tą samą lamówką obszyłam baskinkę. No i rękawki skróciłam do 2/3 ramienia. Lubię takie zabawy z wykrojami. Męczy mnie szycie tego samego tak samo. Może ktoś też tak ma?












Co do zapięcia, to pracę ułatwiło mi poniżej pokazane ustrojstwo. Pozwala na przewlekanie cienkich zszytych tasiemek. Najlepiej z delikatnej tkaniny. Te nieco grubsze trudniej jest zacząć przewlekać. 




I tym sposobem moje dziewczę ma bluzeczkę jak najbardziej na czasie ;-)

Pozdrawiam







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz