30 sty 2014

Akcesoria krawieckie znalezione w Lidlu

Na szyjącym forum dowiedziałam się wczoraj, że dziś w Lidlu mają być akcesoria krawieckie. No to nie było co się zastanawiać, lecz maszerować do Lidla.
Pooglądałam różne różności jakie mają do zaoferowania i zdecydowałam się na zestaw nici ze szpulkami do maszyny do szycia. Miałam wiele wątpliwości, wynikających z dopasowania szpulek do maszyny na jakiej teraz szyję. Są nieco mniejsze od oryginalnych, jednak po dokonaniu prób szycia okazały się dobre. Nić się nie pętelkuje i nie zrywa, więc uznałam, że może być.
Jeśli ktoś ma ochotę na taki zestaw a ma wątpliwości techniczne, to dodam że mam maszynę Janome, a skoro sprzedawali też maszynę Singer, to do niego powinny również pasować. 
Fajny mieli też overlock. Jak jednak wygląda w użytkowaniu to nie wiem. Mam swoją Toyotę i nie zamierzam tego zmieniać. A overlock to super sprawa kiedy chce się szyć z dzianin lub jakichkolwiek tkanin elastycznych, lub dzianin swetrowych. A przy dzieciach to raczej podstawowe materiały pracy. 

Bo tak to jest, że szpuleczek na nici nigdy dość.





Oto link do oferty Lidla: oferta na 30.01.2014

Kilka artykułów które mogą zaciekawić szyjących, i nie tylko:







































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz