8 gru 2013

Obrazek haftowany wstążką i krzyżykiem

Haft wstążeczkowy
Haft wstążką trzyma mnie się dość długo. Tym razem postawiłam na obrazek zawieszany na ścianie, z inicjałem imienia. Taka mała rzecz, która nadaje charakter każdemu wnętrzu.

Wystarczyło kilka wstążek w pastelowych kolorach, AIDA w kolorze morelowym, usztywniana kanwa w odcieniach beżu, koronka i koraliki, ramka w rozmiarze 12,5/17,5; aby powstał obrazek, który może być miłym prezentem dla kogoś bliskiego naszemu sercu. Starałam się, aby nie przedobrzyć, co niekiedy mi się zdarza. Mam nadzieję, że wyszło dobrze i w waszej opinii.



Pierwsza fotografia przedstawia najbardziej realistyczne kolory obrazka. W rzeczywistości nie ma koloru żółtego. Wstążeczki na kwiatki są w kolorze kremowym. Mój aparat dziś protestuje.
Zachęcam do zabawy w łączenie różnych technik. Efekt końcowy może okazać się na prawdę imponujący.

Jeśli spodobał Ci się ów obrazek, to zapraszam do udziału w aukcji:
http://allegro.pl/show_item.php?item=3783272516
Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Bardzo ładny i stylowy obrazek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci się podoba. Czuję, że z czasem powstaną jeszcze inne inicjały. Pozdrawiam.

      Usuń