30 gru 2013

Moda i projektowanie w wydaniu książkowym


Mikołaj był dla mnie łaskawy. Podarował książkę na temat mody i projektowania. Bardzo jestem mu za to wdzięczna. Myślę, że nie będzie nadużyciem z mojej strony, jeśli uchylę rąbek tego, co ona w sobie zawiera.

Sporo postów opisuje przeróbki różnych części garderoby. I dobrze. Podczas szycia możemy jednakże rozbić się o jeden, bardzo ważny element - sylwetkę osoby, dla której szyjemy. Są one przecież bardzo różne, mimo kwalifikowania do tego samego rozmiaru. Poniżej zamieszczone zdjęcia pokazują, jak sobie z tym fantem poradzić. Dla mnie to była bardzo cenna sugestia i wartość dodatnia otrzymanej publikacji.




A teraz kilka porad ....











Mam nadzieję, że powyższe informacje ułatwią życie szyjącym nie jeden raz.


Pozdrawiam


































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz