16 lis 2013

Wzór na haft krzyżykowy

 W ostatnim czasie przyszła mi ochota na haft. Z tym moim haftowaniem jest jak z przypływami i odpływami fal morskich. Jest czas na szycie, filcowanie, decoupage, druty czy szydełko. Jest i czas na haft krzyżykowy.
Znalazłam sobie monochromatyczny wzór, który wykonuje się całkiem szybko. Bardzo lubię te jednokolorowe obrazki złożone z kilku kresek. Pozostawiają obserwującemu pole do własnych przemyśleń.

Tak przy okazji, natknęłam się na śliczną parkę dzieciaczków, którą dawno temu wydziergałam. Zrobiłam go, jak to często u mnie bywa, po swojemu, i do tego włóczką a nie nićmi. Wzór pochodzi z Poradnika domowego z lat odległych (nie wiem jakich, bo zachowałam jedynie 2 strony z pisma). 

Zupełnie niedawno wzór ten był pilnie poszukiwany przez jedną z bloggerek. Może jeszcze ktoś ma ochotę na któryś z nich?





Załączam i pozdrawiam.
Mój monochromatyczny haft przedstawię kolejnym razem.



























A teraz wzory:





































































1 komentarz:

  1. Serdecznie dziękuję za zamieszczenie tych schematów.
    Pozdrawiam, Beata

    OdpowiedzUsuń