5 lis 2013

Będzie się szyło, oj będzie szyło

Postanowiłam zrobić sobie wypad do miasta i poszukać ciekawych tkanin. No i opłacało się. Pokażę może, jak dużą możemy poczynić oszczędność w budżecie, kiedy wiemy gdzie szukać. W jednym z ostatnich postów wspomniałam, że powiem, jakim cudem marynareczka dla mojej pociechy kosztowała zaledwie 5zł. O cudach oczywiście tu mowy nie ma, tylko o poszukiwaniach i polowaniach na okazje /ostatnio jakieś to modne określenia/. Od czasu do czasu zaglądam do kilku sklepów typu 'second hand'. Sama odzież mnie nie interesuje, co te okazje do upolowania. Dzisiaj natrafiłam na 2 ciekawe panele na fartuszek. Poszukałam na necie i znalazłam taki kupon za 34-39 zł. !!! Ja za oba dałam 8 zł. Może nie są cukierkowe, ale moim zdaniem całkiem pocieszne.
Poniżej przedstawiam zdjęcia moich znalezisk:



 
 
 




Poniżej przedstawiam zaś panel znaleziony na allegro:



Rozmiary podobne, gatunki tkanin te same. Cena zaś niebotycznie inna!
 
Zastanawiałam się, czy powinnam o tym pisać. Ale skoro gwiazdy telewizyjne wspominają o poszukiwaniu okazji w tego typu sklepach, to może by wyjść z podziemia?
 
A wracając do wdzianka mojej pociechy, to warto w ww sklepach poszukiwać dobrych gatunkowo swetrów w baaardzo dużych rozmiarach. Dzianiny są sprężyste, trwałe i dobrze się noszą, w przeciwieństwie do kupowanych w naszych sklepach, nie wspominając już o chińskich odzieżówkach.
 
Szczególnie jest to ważne, gdy zaczynamy swoją przygodę z krawiectwem i projektowaniem odzieży. Po prosty straty są mniejsze, gdy projekt nie będzie zbyt udany.

Moje pozostałe dzisiejsze łupy to:
1. tkanina jak na wstążki (120 cmx145sz)
 
 
2. cienka żorżetka ze szlakiem po obu stronach i cekinowymi kwiatkami.




Wartość wszystkich znalezisk, to: 16 zł! Kupcie w tej cenie choćby moje 2 m. żorżetki o szerokości 1.10. Może i się uda, w co jednak śmiem wątpić.


Będzie się szyło, oj będzie szyło :-)))

Udanych poszukiwań życzę.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz