22 sty 2013

Decoupage - prac kilka

Na początek postanowiłam umieścić prace wykonane metodą "decoupage".
Miałam ich zdecydowanie więcej. Wiele jednak z nich trafiło do osób dla mnie ważnych, w postaci prezentu. Mam nadzieję, że jeszcze cieszą ich oczy.

 
Na dzień dzisiejszy już nie pamiętam kiedy je wykonałam. To były moje eksperymenty, bo wbrew pozorom, metoda jest wymagająca. Na początek też i trochę kosztowna. Stosowne kleje, lakiery, bitum i środki do spękań kupowałam w profesjonalnym sklepie z przyborami dla plastyków. No a serwetki na allegro, lub w okolicznych sklepach. Na allegro jest o tyle dobrze, że nie muszę kupować interesujących mnie motywów serwetek w paczkach, a na sztuki. Ma to swoje plusy, kiedy nie planujemy całej kolekcji z jednym motywem.
 
Trochę zabawy w klejenie, suszenie i polerowanie bitum, i uzyskiwałam efekt spękań i postarzenia. A taki właśnie mi najbardziej odpowiada. Nie umiem odnaleźć pełni w pracach robionych tą techniką, które wyglądają bardzo pięknie, jednak gdy jest efekt popękania, to ja doszukuję się i "starości" tychże. A gdzie widać "starość przedmiotu", kiedy obrazek bielutki i równiutki. Ot, takie moje "widzimisię".
 
Galeria prac:

decoupage na szkle
decoupage na szkle plus szydełkowa serwetka
decoupage na szkle plus szydełkowa serwetka
decoupage na drewnie
decoupage na szkle plus szydełkowa serwetka
 










Jakość zdjęć odbiega od ideału, niestety. Myślę, że z czasem będzie lepiej.
Pozdrawiam








 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz